Sunday, June 20

happy father's day

today is father's day. but we have planned to go Cameron on TODAY.
so last sun we had made an early celebration with dad.



my lovely dad 
see how happy of his face is :D






everyone is smiled. i love them so much
even though we had quarrel some time,
even though we had different ideas,
we are still one BIG family and love each other ever ever 
-------------------------------------------------------------------------------

刚从金马仑回来
看见父母离去的背影
才知道他们老了许多
一向很会记路的爸爸变得头脑又点不灵活了
竟然从霹雳洞回金宝的途上迷路
是我把他们带到瓜拉江沙去
后来再回转跟着路牌和凭着空间有限的脑力
寻寻觅觅地抵达

再来是我苦命的妈妈
她为了这个家奔波
累垮自己的身体
一路来靠吃药维持高血压水平
现在还弄疼了腰背
甚至没有好觉可睡

看到他们这样
我好心疼

哭了
不是因为埋怨他们说我不识路
不是因为生气他们骂我
而是觉得自己好没用
不能让他们尽早享福

还有一年
我要加油

0 cow shits:

Related Posts with Thumbnails