Sunday, December 19

18122010

工作第三天
终于还剩下一天我又在家做继续懒虫=.=

虽然是第二次作这份工  可是从中认识了一位美女
和我同姓  nickname 又和我差一个字 不过年龄差好多
LOL

this is something random, just wan to have short update since memory still fresh! =)
today was somehow special, due to transport problem my babe purposely fetched me go work and guess what, already walked to there for twice i still get lost! -..-

then i think my guide isn't that clear so she get lost too while on the way going back.
thank god, she still managed to reach home safely =D

well, working life caused me outdated
my scroll bar has 6 to 8 inches long to get refer back my friends' previous post in FB.
& i also just realized that someone was not in correct mood yet i'm like the last people to know it
FML. so sorry.

老爸今天载我放工时
老人家可能很难集中精神而不小心吃到人家的路
与隔壁的GEN 2 WFN 4123 没家教的生蛋 差点擦伤
越过我们时  还不忘摇下窗口比第三指手指给我们

你妈妈生你好过生叉烧
吃掉还没这么可惜  生到你这个社会人渣!

你以为只有你会人家不会啊
老师说要礼尚往来
现在轮到我回敬给你
GEN 2 WFN 4123 你给我看清楚
纳~

*以上车牌属实,如有巧合,恭喜
有个朋友告诉我,超过三十岁的女人不能得罪
在此我要纠正
只要是女人就得罪不可
不然后果自负!

就酱  晚安~ 

0 cow shits:

Related Posts with Thumbnails